شبکه تجارت ایمن
نوع ورود را انتخاب کنید
نقش کاربری خودتان را انتخاب کنید
نوع عضویت
نوع عضویت
توافقنامه همکاری مشترک DUSCO با خریداران
مورد 1: شرایط درخواست محصول و ثبت بیجک
خریدار موظف است، با بررسی تمام موارد قید شده برای محصول مورد نظر اعم از شرح کالا، مدل کالا، قیمت محصول به صورت نقدی و اعتباری، ارائه به صورت فله و با بستهبندی تجاری و نوع بسته بندی کالا، محدودیت حداقل و حداکثر در تعداد، خرید به صورت رسمی و یا غیررسمی، شرایط تخفیفات، شرایط اعمال جریمه، شرایط دریافت نمونه، عودت نمونه، شرایط لغو بیجک و ...، محصول خود را انتخاب نماید و درخواست خود را بعنوان بیجک ثبت و برای DUSCO ارسال نماید.
نکته1: DUSCO موظف است، ظرف مدت 2 تا 24 ساعت کاری اقدامات مربوط به بیجک ثبت شده را انجام داده و تایید و یا عدم تایید را همراه با ادله و توضیحات کافی به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام نماید.
مورد 2: شرح کالا
تمامی مشخصات فنی، نام کالا، نام شناخته شده کالا در بازار، مدل کالا، نوع جنس و نوع متریال مهم مصرفی، تصویر از ابعاد مختلف کالا و ... به طور کامل در قسمت شرح کالا بیان شده است .
نکته 1 : خریدار موظف است، در صورت وجود ابهام در هر یک از موارد ذکر شده، ابهام خود را از طریق ثبت تیکت در پلتفرم DUSCO به اطلاع کارشناسان پشتیبان DUSCO برساند.
نکته 2: کارشناسان DUSCO موظف هستند، ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری نسبت به رفع ابهام اقدام نمایند.
مورد 3: شرایط پرداخت
پرداخت در پلتفرم DUSCO به دو صورت نقدی و اعتباری ممکن میباشد.
نکته 1: اولین خرید در پلتفرم DUSCOتوسط خریداران بایستی به صورت نقدی باشد.
نکته 2: خریدارانی که قبلا اعتبار مالی و بانکی آنها توسط DUSCO سنجیده شده است میتوانند طبق بازه اعلام شده در شرح کالا، خرید اعتباری انجام دهند، که این امر پس از ثبت بیجک اولیه به صورت اعتباری و ارسال به DUSCO توسط کارشناسان DUSCO انجام میگردد و طی مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری پس از ثبت بیجک تایید و یا عدم تایید به همراه ادله به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام میگردد.
نکته 3: تمامی اسناد مالی توافق شده اعم از واریز نقدی و یا چک، قبل از تحویل بار و در موارد خاص هنگام تحویل بار به خریدار دریافت میگردد.
نکته 4: هنگام ثبت بیجک توسط خریدار و تایید نهایی DUSCO و طی شدن تمامی مراحل و تعهدات برای ارسال بیجک، درصورت عدم تعهد خریدار به توافقات انجام شده در خصوص پرداخت به موقع و عدم انجام مراحل پرداخت، دریافت کالا، تسویه نهایی و همچنین انجام هرگونه اقدامات خارج از قوانین و مقرراتDUSCO ، موجب حذف موقت خریدار از شبکه تجارت DUSCO و عدم دسترسی به پروفایل شخصی خریدار تا زمان تعیین علت و رفع موارد بروز علت میگردد.
مورد 4: شرایط تحویل
نکته 1: زمان تحویل: طبق زمان تحویل مندرج روی پلتفرم و تایید نهایی توسط تولیدکننده میباشد، که توسط کارشناسان DUSCO به خریدار اعلام میگردد و هماهنگیهای لازم با ایشان صورت میپذیرد.
نکته 2: هزینه ارسال بار: هزینه ارسال مگر در موارد خاص به عهده خریدار میباشد، که این امر بعد از دریافت تاییدیه مبلغ و نوع ارسال از خریدار، انجام میگردد. لازم به ذکر میباشد، تمامی هماهنگیهای دریافت و ارسال بار به عهده کارشناسانان DUSCO میباشد.
نکته 3: جریمه دیرکرد در ارسال: بعد از گذشت 10 روز کاری از زمان مورد توافق برای تحویل کالاهای روتین، یک درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه و بعد از گذشت 30 روز کاری از زمان مورد توافق برای کالاهای سفارشی نیم درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه به عنوان جریمه DUSCO در نظر گرفته میشود .
مورد 5: شرایط تغییر درخواست (بیجک)
بعد از ثبت نهایی بیجک توسط خریدار و قبل از تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO امکان تغییر بیجک توسط کارشناسان DUSCO وجود دارد، لذا، برای انجام تغییرات از طریق ارسال پیام روی پلتفرم DUSCO و یا تماس با شمارههای پشتیبان DUSCO با ما در ارتباط باشید.
مورد 6: شرایط کنسل کردن
بیجک به مدت 2 روز کاری پس از اعلام تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO و ثبت تایید نهایی بیجک در پروفایل خریداران امکان کنسل کردن بیجک وجود دارد. لازم به ذکر میباشد، خریدارنی که بیش از 3 بار بیجک ثبت شده را کنسل نمایند به مدت 1 ماه نمیتوانند خرید جدیدی را ثبت نمایند و پروفایل آنها به حالت تعلیق در میآید، لذا از خریداران محترم تقاضا داریم، بعد از بررسی کامل تمامی شرایط بیجک خود را ثبت نمایند.
مورد 7: شرایط دریافت نمونه
پس از ثبت درخواست نمونه محصول، روی پلتفرم DUSCO با توجه به شرایط درج شده در مشخصات محصول، کارشناس DUSCO موظف به پیگیری، تایید یا عدم تایید درخواست نمونه ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری میباشد، که در صورت تایید درخواست توسط DUSCO و دریافت هزینه نمونه محصول و هزینه باربری، امکان ارسال نمونه وجود دارد .
نکته 1: در صورت تمایل خریدار به عودت نمونه، بعد از دریافت نمونه توسط DUSCO و بررسی آن در صورت سالم و صحیح بودن، هزینه دریافت شده بابت نمونه، توسط DUSCO به حساب خریدار عودت میگردد.
مورد 8: شرایط متفرقه
نکته 1: مسئولیت استفاده از پلتفرمDUSCO ، ثبت بیجک، ارتباط با کارشناسان و تولیدکنندگان و ... ، همگی به عهده خریداری است که احراز هویت شده و نام کاربری و رمز ورود متعلق به ایشان بوده و طبق آن خریدار موظف میباشد، رمز ورود و نام کاربری مخصوص خود برای ورود به شبکه تجارت DUSCO را در اختیار غیر قرار ندهد، در صورت بروز مشکل در این خصوص دسترسی خریدار به پلتفرم DUSCO محدود میگردد و بعد از ارائه تعهد کتبی خریدار به DUSCO محدودیت ایجاد شده رفع میگردد.
نکته 2: تمامی مراودات خرید صرفا از طریق پلتفرم DUSCO به آدرس اینترنتی DUSCO.IR انجام میگردد، لذا خریدار موظف است، فقط در قالب توافق با DUSCO عمل نماید و با هیچ یک از پرسنل DUSCO به صورت سهوی و یا عمدی به همکاری در خرید بدون درج اطلاعات در پلن کاربری خود و یا اعلامی بهDUSCO نپردازد.
توافقنامه حاضر با 8 مورد و 13 نکته به رویت کامل اینجانب رسید و بدینوسیله -اعلام میدارم، تمامی شرایط را به طور کامل خوانده و قبول مینمایم.
توافقنامه همکاری مشترک DUSCO با خریداران
مورد 1: شرایط درخواست محصول و ثبت بیجک
خریدار موظف است، با بررسی تمام موارد قید شده برای محصول مورد نظر اعم از شرح کالا، مدل کالا، قیمت محصول به صورت نقدی و اعتباری، ارائه به صورت فله و با بستهبندی تجاری و نوع بسته بندی کالا، محدودیت حداقل و حداکثر در تعداد، خرید به صورت رسمی و یا غیررسمی، شرایط تخفیفات، شرایط اعمال جریمه، شرایط دریافت نمونه، عودت نمونه، شرایط لغو بیجک و ...، محصول خود را انتخاب نماید و درخواست خود را بعنوان بیجک ثبت و برای DUSCO ارسال نماید.
نکته1: DUSCO موظف است، ظرف مدت 2 تا 24 ساعت کاری اقدامات مربوط به بیجک ثبت شده را انجام داده و تایید و یا عدم تایید را همراه با ادله و توضیحات کافی به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام نماید.
مورد 2: شرح کالا
تمامی مشخصات فنی، نام کالا، نام شناخته شده کالا در بازار، مدل کالا، نوع جنس و نوع متریال مهم مصرفی، تصویر از ابعاد مختلف کالا و ... به طور کامل در قسمت شرح کالا بیان شده است .
نکته 1 : خریدار موظف است، در صورت وجود ابهام در هر یک از موارد ذکر شده، ابهام خود را از طریق ثبت تیکت در پلتفرم DUSCO به اطلاع کارشناسان پشتیبان DUSCO برساند.
نکته 2: کارشناسان DUSCO موظف هستند، ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری نسبت به رفع ابهام اقدام نمایند.
مورد 3: شرایط پرداخت
پرداخت در پلتفرم DUSCO به دو صورت نقدی و اعتباری ممکن میباشد.
نکته 1: اولین خرید در پلتفرم DUSCOتوسط خریداران بایستی به صورت نقدی باشد.
نکته 2: خریدارانی که قبلا اعتبار مالی و بانکی آنها توسط DUSCO سنجیده شده است میتوانند طبق بازه اعلام شده در شرح کالا، خرید اعتباری انجام دهند، که این امر پس از ثبت بیجک اولیه به صورت اعتباری و ارسال به DUSCO توسط کارشناسان DUSCO انجام میگردد و طی مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری پس از ثبت بیجک تایید و یا عدم تایید به همراه ادله به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام میگردد.
نکته 3: تمامی اسناد مالی توافق شده اعم از واریز نقدی و یا چک، قبل از تحویل بار و در موارد خاص هنگام تحویل بار به خریدار دریافت میگردد.
نکته 4: هنگام ثبت بیجک توسط خریدار و تایید نهایی DUSCO و طی شدن تمامی مراحل و تعهدات برای ارسال بیجک، درصورت عدم تعهد خریدار به توافقات انجام شده در خصوص پرداخت به موقع و عدم انجام مراحل پرداخت، دریافت کالا، تسویه نهایی و همچنین انجام هرگونه اقدامات خارج از قوانین و مقرراتDUSCO ، موجب حذف موقت خریدار از شبکه تجارت DUSCO و عدم دسترسی به پروفایل شخصی خریدار تا زمان تعیین علت و رفع موارد بروز علت میگردد.
مورد 4: شرایط تحویل
نکته 1: زمان تحویل: طبق زمان تحویل مندرج روی پلتفرم و تایید نهایی توسط تولیدکننده میباشد، که توسط کارشناسان DUSCO به خریدار اعلام میگردد و هماهنگیهای لازم با ایشان صورت میپذیرد.
نکته 2: هزینه ارسال بار: هزینه ارسال مگر در موارد خاص به عهده خریدار میباشد، که این امر بعد از دریافت تاییدیه مبلغ و نوع ارسال از خریدار، انجام میگردد. لازم به ذکر میباشد، تمامی هماهنگیهای دریافت و ارسال بار به عهده کارشناسانان DUSCO میباشد.
نکته 3: جریمه دیرکرد در ارسال: بعد از گذشت 10 روز کاری از زمان مورد توافق برای تحویل کالاهای روتین، یک درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه و بعد از گذشت 30 روز کاری از زمان مورد توافق برای کالاهای سفارشی نیم درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه به عنوان جریمه DUSCO در نظر گرفته میشود .
مورد 5: شرایط تغییر درخواست (بیجک)
بعد از ثبت نهایی بیجک توسط خریدار و قبل از تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO امکان تغییر بیجک توسط کارشناسان DUSCO وجود دارد، لذا، برای انجام تغییرات از طریق ارسال پیام روی پلتفرم DUSCO و یا تماس با شمارههای پشتیبان DUSCO با ما در ارتباط باشید.
مورد 6: شرایط کنسل کردن
بیجک به مدت 2 روز کاری پس از اعلام تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO و ثبت تایید نهایی بیجک در پروفایل خریداران امکان کنسل کردن بیجک وجود دارد. لازم به ذکر میباشد، خریدارنی که بیش از 3 بار بیجک ثبت شده را کنسل نمایند به مدت 1 ماه نمیتوانند خرید جدیدی را ثبت نمایند و پروفایل آنها به حالت تعلیق در میآید، لذا از خریداران محترم تقاضا داریم، بعد از بررسی کامل تمامی شرایط بیجک خود را ثبت نمایند.
مورد 7: شرایط دریافت نمونه
پس از ثبت درخواست نمونه محصول، روی پلتفرم DUSCO با توجه به شرایط درج شده در مشخصات محصول، کارشناس DUSCO موظف به پیگیری، تایید یا عدم تایید درخواست نمونه ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری میباشد، که در صورت تایید درخواست توسط DUSCO و دریافت هزینه نمونه محصول و هزینه باربری، امکان ارسال نمونه وجود دارد .
نکته 1: در صورت تمایل خریدار به عودت نمونه، بعد از دریافت نمونه توسط DUSCO و بررسی آن در صورت سالم و صحیح بودن، هزینه دریافت شده بابت نمونه، توسط DUSCO به حساب خریدار عودت میگردد.
مورد 8: شرایط متفرقه
نکته 1: مسئولیت استفاده از پلتفرمDUSCO ، ثبت بیجک، ارتباط با کارشناسان و تولیدکنندگان و ... ، همگی به عهده خریداری است که احراز هویت شده و نام کاربری و رمز ورود متعلق به ایشان بوده و طبق آن خریدار موظف میباشد، رمز ورود و نام کاربری مخصوص خود برای ورود به شبکه تجارت DUSCO را در اختیار غیر قرار ندهد، در صورت بروز مشکل در این خصوص دسترسی خریدار به پلتفرم DUSCO محدود میگردد و بعد از ارائه تعهد کتبی خریدار به DUSCO محدودیت ایجاد شده رفع میگردد.
نکته 2: تمامی مراودات خرید صرفا از طریق پلتفرم DUSCO به آدرس اینترنتی DUSCO.IR انجام میگردد، لذا خریدار موظف است، فقط در قالب توافق با DUSCO عمل نماید و با هیچ یک از پرسنل DUSCO به صورت سهوی و یا عمدی به همکاری در خرید بدون درج اطلاعات در پلن کاربری خود و یا اعلامی بهDUSCO نپردازد.
توافقنامه حاضر با 8 مورد و 13 نکته به رویت کامل اینجانب رسید و بدینوسیله اعلام میدارم، تمامی شرایط را به طور کامل خوانده و قبول مینمایم.
توافقنامه همکاری مشترک DUSCO با خریداران
مورد 1: شرایط درخواست محصول و ثبت بیجک
خریدار موظف است، با بررسی تمام موارد قید شده برای محصول مورد نظر اعم از شرح کالا، مدل کالا، قیمت محصول به صورت نقدی و اعتباری، ارائه به صورت فله و با بستهبندی تجاری و نوع بسته بندی کالا، محدودیت حداقل و حداکثر در تعداد، خرید به صورت رسمی و یا غیررسمی، شرایط تخفیفات، شرایط اعمال جریمه، شرایط دریافت نمونه، عودت نمونه، شرایط لغو بیجک و ...، محصول خود را انتخاب نماید و درخواست خود را بعنوان بیجک ثبت و برای DUSCO ارسال نماید.
نکته1: DUSCO موظف است، ظرف مدت 2 تا 24 ساعت کاری اقدامات مربوط به بیجک ثبت شده را انجام داده و تایید و یا عدم تایید را همراه با ادله و توضیحات کافی به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام نماید.
مورد 2: شرح کالا
تمامی مشخصات فنی، نام کالا، نام شناخته شده کالا در بازار، مدل کالا، نوع جنس و نوع متریال مهم مصرفی، تصویر از ابعاد مختلف کالا و ... به طور کامل در قسمت شرح کالا بیان شده است .
نکته 1 : خریدار موظف است، در صورت وجود ابهام در هر یک از موارد ذکر شده، ابهام خود را از طریق ثبت تیکت در پلتفرم DUSCO به اطلاع کارشناسان پشتیبان DUSCO برساند.
نکته 2: کارشناسان DUSCO موظف هستند، ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری نسبت به رفع ابهام اقدام نمایند.
مورد 3: شرایط پرداخت
پرداخت در پلتفرم DUSCO به دو صورت نقدی و اعتباری ممکن میباشد.
نکته 1: اولین خرید در پلتفرم DUSCOتوسط خریداران بایستی به صورت نقدی باشد.
نکته 2: خریدارانی که قبلا اعتبار مالی و بانکی آنها توسط DUSCO سنجیده شده است میتوانند طبق بازه اعلام شده در شرح کالا، خرید اعتباری انجام دهند، که این امر پس از ثبت بیجک اولیه به صورت اعتباری و ارسال به DUSCO توسط کارشناسان DUSCO انجام میگردد و طی مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری پس از ثبت بیجک تایید و یا عدم تایید به همراه ادله به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام میگردد.
نکته 3: تمامی اسناد مالی توافق شده اعم از واریز نقدی و یا چک، قبل از تحویل بار و در موارد خاص هنگام تحویل بار به خریدار دریافت میگردد.
نکته 4: هنگام ثبت بیجک توسط خریدار و تایید نهایی DUSCO و طی شدن تمامی مراحل و تعهدات برای ارسال بیجک، درصورت عدم تعهد خریدار به توافقات انجام شده در خصوص پرداخت به موقع و عدم انجام مراحل پرداخت، دریافت کالا، تسویه نهایی و همچنین انجام هرگونه اقدامات خارج از قوانین و مقرراتDUSCO ، موجب حذف موقت خریدار از شبکه تجارت DUSCO و عدم دسترسی به پروفایل شخصی خریدار تا زمان تعیین علت و رفع موارد بروز علت میگردد.
مورد 4: شرایط تحویل
نکته 1: زمان تحویل: طبق زمان تحویل مندرج روی پلتفرم و تایید نهایی توسط تولیدکننده میباشد، که توسط کارشناسان DUSCO به خریدار اعلام میگردد و هماهنگیهای لازم با ایشان صورت میپذیرد.
نکته 2: هزینه ارسال بار: هزینه ارسال مگر در موارد خاص به عهده خریدار میباشد، که این امر بعد از دریافت تاییدیه مبلغ و نوع ارسال از خریدار، انجام میگردد. لازم به ذکر میباشد، تمامی هماهنگیهای دریافت و ارسال بار به عهده کارشناسانان DUSCO میباشد.
نکته 3: جریمه دیرکرد در ارسال: بعد از گذشت 10 روز کاری از زمان مورد توافق برای تحویل کالاهای روتین، یک درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه و بعد از گذشت 30 روز کاری از زمان مورد توافق برای کالاهای سفارشی نیم درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه به عنوان جریمه DUSCO در نظر گرفته میشود .
مورد 5: شرایط تغییر درخواست (بیجک)
بعد از ثبت نهایی بیجک توسط خریدار و قبل از تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO امکان تغییر بیجک توسط کارشناسان DUSCO وجود دارد، لذا، برای انجام تغییرات از طریق ارسال پیام روی پلتفرم DUSCO و یا تماس با شمارههای پشتیبان DUSCO با ما در ارتباط باشید.
مورد 6: شرایط کنسل کردن
بیجک به مدت 2 روز کاری پس از اعلام تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO و ثبت تایید نهایی بیجک در پروفایل خریداران امکان کنسل کردن بیجک وجود دارد. لازم به ذکر میباشد، خریدارنی که بیش از 3 بار بیجک ثبت شده را کنسل نمایند به مدت 1 ماه نمیتوانند خرید جدیدی را ثبت نمایند و پروفایل آنها به حالت تعلیق در میآید، لذا از خریداران محترم تقاضا داریم، بعد از بررسی کامل تمامی شرایط بیجک خود را ثبت نمایند.
مورد 7: شرایط دریافت نمونه
پس از ثبت درخواست نمونه محصول، روی پلتفرم DUSCO با توجه به شرایط درج شده در مشخصات محصول، کارشناس DUSCO موظف به پیگیری، تایید یا عدم تایید درخواست نمونه ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری میباشد، که در صورت تایید درخواست توسط DUSCO و دریافت هزینه نمونه محصول و هزینه باربری، امکان ارسال نمونه وجود دارد .
نکته 1: در صورت تمایل خریدار به عودت نمونه، بعد از دریافت نمونه توسط DUSCO و بررسی آن در صورت سالم و صحیح بودن، هزینه دریافت شده بابت نمونه، توسط DUSCO به حساب خریدار عودت میگردد.
مورد 8: شرایط متفرقه
نکته 1: مسئولیت استفاده از پلتفرمDUSCO ، ثبت بیجک، ارتباط با کارشناسان و تولیدکنندگان و ... ، همگی به عهده خریداری است که احراز هویت شده و نام کاربری و رمز ورود متعلق به ایشان بوده و طبق آن خریدار موظف میباشد، رمز ورود و نام کاربری مخصوص خود برای ورود به شبکه تجارت DUSCO را در اختیار غیر قرار ندهد، در صورت بروز مشکل در این خصوص دسترسی خریدار به پلتفرم DUSCO محدود میگردد و بعد از ارائه تعهد کتبی خریدار به DUSCO محدودیت ایجاد شده رفع میگردد.
نکته 2: تمامی مراودات خرید صرفا از طریق پلتفرم DUSCO به آدرس اینترنتی DUSCO.IR انجام میگردد، لذا خریدار موظف است، فقط در قالب توافق با DUSCO عمل نماید و با هیچ یک از پرسنل DUSCO به صورت سهوی و یا عمدی به همکاری در خرید بدون درج اطلاعات در پلن کاربری خود و یا اعلامی بهDUSCO نپردازد.
توافقنامه حاضر با 8 مورد و 13 نکته به رویت کامل اینجانب رسید و بدینوسیله اعلام میدارم، تمامی شرایط را به طور کامل خوانده و قبول مینمایم.
توافقنامه همکاری مشترک DUSCO با خریداران
مورد 1: شرایط درخواست محصول و ثبت بیجک
خریدار موظف است، با بررسی تمام موارد قید شده برای محصول مورد نظر اعم از شرح کالا، مدل کالا، قیمت محصول به صورت نقدی و اعتباری، ارائه به صورت فله و با بستهبندی تجاری و نوع بسته بندی کالا، محدودیت حداقل و حداکثر در تعداد، خرید به صورت رسمی و یا غیررسمی، شرایط تخفیفات، شرایط اعمال جریمه، شرایط دریافت نمونه، عودت نمونه، شرایط لغو بیجک و ...، محصول خود را انتخاب نماید و درخواست خود را بعنوان بیجک ثبت و برای DUSCO ارسال نماید.
نکته1: DUSCO موظف است، ظرف مدت 2 تا 24 ساعت کاری اقدامات مربوط به بیجک ثبت شده را انجام داده و تایید و یا عدم تایید را همراه با ادله و توضیحات کافی به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام نماید.
مورد 2: شرح کالا
تمامی مشخصات فنی، نام کالا، نام شناخته شده کالا در بازار، مدل کالا، نوع جنس و نوع متریال مهم مصرفی، تصویر از ابعاد مختلف کالا و ... به طور کامل در قسمت شرح کالا بیان شده است .
نکته 1 : خریدار موظف است، در صورت وجود ابهام در هر یک از موارد ذکر شده، ابهام خود را از طریق ثبت تیکت در پلتفرم DUSCO به اطلاع کارشناسان پشتیبان DUSCO برساند.
نکته 2: کارشناسان DUSCO موظف هستند، ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری نسبت به رفع ابهام اقدام نمایند.
مورد 3: شرایط پرداخت
پرداخت در پلتفرم DUSCO به دو صورت نقدی و اعتباری ممکن میباشد.
نکته 1: اولین خرید در پلتفرم DUSCOتوسط خریداران بایستی به صورت نقدی باشد.
نکته 2: خریدارانی که قبلا اعتبار مالی و بانکی آنها توسط DUSCO سنجیده شده است میتوانند طبق بازه اعلام شده در شرح کالا، خرید اعتباری انجام دهند، که این امر پس از ثبت بیجک اولیه به صورت اعتباری و ارسال به DUSCO توسط کارشناسان DUSCO انجام میگردد و طی مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری پس از ثبت بیجک تایید و یا عدم تایید به همراه ادله به خریدار از طریق پلتفرم DUSCO اعلام میگردد.
نکته 3: تمامی اسناد مالی توافق شده اعم از واریز نقدی و یا چک، قبل از تحویل بار و در موارد خاص هنگام تحویل بار به خریدار دریافت میگردد.
نکته 4: هنگام ثبت بیجک توسط خریدار و تایید نهایی DUSCO و طی شدن تمامی مراحل و تعهدات برای ارسال بیجک، درصورت عدم تعهد خریدار به توافقات انجام شده در خصوص پرداخت به موقع و عدم انجام مراحل پرداخت، دریافت کالا، تسویه نهایی و همچنین انجام هرگونه اقدامات خارج از قوانین و مقرراتDUSCO ، موجب حذف موقت خریدار از شبکه تجارت DUSCO و عدم دسترسی به پروفایل شخصی خریدار تا زمان تعیین علت و رفع موارد بروز علت میگردد.
مورد 4: شرایط تحویل
نکته 1: زمان تحویل: طبق زمان تحویل مندرج روی پلتفرم و تایید نهایی توسط تولیدکننده میباشد، که توسط کارشناسان DUSCO به خریدار اعلام میگردد و هماهنگیهای لازم با ایشان صورت میپذیرد.
نکته 2: هزینه ارسال بار: هزینه ارسال مگر در موارد خاص به عهده خریدار میباشد، که این امر بعد از دریافت تاییدیه مبلغ و نوع ارسال از خریدار، انجام میگردد. لازم به ذکر میباشد، تمامی هماهنگیهای دریافت و ارسال بار به عهده کارشناسانان DUSCO میباشد.
نکته 3: جریمه دیرکرد در ارسال: بعد از گذشت 10 روز کاری از زمان مورد توافق برای تحویل کالاهای روتین، یک درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه و بعد از گذشت 30 روز کاری از زمان مورد توافق برای کالاهای سفارشی نیم درصد از کل مبلغ فاکتور به صورت روزانه به عنوان جریمه DUSCO در نظر گرفته میشود .
مورد 5: شرایط تغییر درخواست (بیجک)
بعد از ثبت نهایی بیجک توسط خریدار و قبل از تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO امکان تغییر بیجک توسط کارشناسان DUSCO وجود دارد، لذا، برای انجام تغییرات از طریق ارسال پیام روی پلتفرم DUSCO و یا تماس با شمارههای پشتیبان DUSCO با ما در ارتباط باشید.
مورد 6: شرایط کنسل کردن
بیجک به مدت 2 روز کاری پس از اعلام تایید نهایی توسط کارشناسان DUSCO و ثبت تایید نهایی بیجک در پروفایل خریداران امکان کنسل کردن بیجک وجود دارد. لازم به ذکر میباشد، خریدارنی که بیش از 3 بار بیجک ثبت شده را کنسل نمایند به مدت 1 ماه نمیتوانند خرید جدیدی را ثبت نمایند و پروفایل آنها به حالت تعلیق در میآید، لذا از خریداران محترم تقاضا داریم، بعد از بررسی کامل تمامی شرایط بیجک خود را ثبت نمایند.
مورد 7: شرایط دریافت نمونه
پس از ثبت درخواست نمونه محصول، روی پلتفرم DUSCO با توجه به شرایط درج شده در مشخصات محصول، کارشناس DUSCO موظف به پیگیری، تایید یا عدم تایید درخواست نمونه ظرف مدت زمان 12 تا 24 ساعت کاری میباشد، که در صورت تایید درخواست توسط DUSCO و دریافت هزینه نمونه محصول و هزینه باربری، امکان ارسال نمونه وجود دارد .
نکته 1: در صورت تمایل خریدار به عودت نمونه، بعد از دریافت نمونه توسط DUSCO و بررسی آن در صورت سالم و صحیح بودن، هزینه دریافت شده بابت نمونه، توسط DUSCO به حساب خریدار عودت میگردد.
مورد 8: شرایط متفرقه
نکته 1: مسئولیت استفاده از پلتفرمDUSCO ، ثبت بیجک، ارتباط با کارشناسان و تولیدکنندگان و ... ، همگی به عهده خریداری است که احراز هویت شده و نام کاربری و رمز ورود متعلق به ایشان بوده و طبق آن خریدار موظف میباشد، رمز ورود و نام کاربری مخصوص خود برای ورود به شبکه تجارت DUSCO را در اختیار غیر قرار ندهد، در صورت بروز مشکل در این خصوص دسترسی خریدار به پلتفرم DUSCO محدود میگردد و بعد از ارائه تعهد کتبی خریدار به DUSCO محدودیت ایجاد شده رفع میگردد.
نکته 2: تمامی مراودات خرید صرفا از طریق پلتفرم DUSCO به آدرس اینترنتی DUSCO.IR انجام میگردد، لذا خریدار موظف است، فقط در قالب توافق با DUSCO عمل نماید و با هیچ یک از پرسنل DUSCO به صورت سهوی و یا عمدی به همکاری در خرید بدون درج اطلاعات در پلن کاربری خود و یا اعلامی بهDUSCO نپردازد.
توافقنامه حاضر با 8 مورد و 13 نکته به رویت کامل اینجانب رسید و بدینوسیله اعلام میدارم، تمامی شرایط را به طور کامل خوانده و قبول مینمایم.