ریشه اسم داسکو برگرفته از واژه های  لاتین ( industrial / Company ) برگرفته شده و پلتفرمی نوآور و دانش بنیان در زمینه ارتباط مستقیم . آسان و ایمن  . بین واحد های تولیدی احراز هویت شده و خریدارن نیازشناسی شده و اعتبار سنجی شده میباشد. 

در این پلتفرم واحد های تولیدی میتوانند به صورت آسان و با کمک از کارشناسان و متخصصان داسکو . کارخانه و محصولات مجازی خود را ایجاد کرده و به خریدارن خود ارائه دهند و خریداران هم میتوانند با کمک از کارشناسان و متخصصان داسکو در کم ترین زمان ممکن  کارخانه و محصولات مورد نظر خود را مطابق با نیاز اصلی خود پیدا کرده و با دریافت اطلاعات دقیق از محصولات و مجموعه های تولیدی مانند : نمونه محصولات . مکاتبات مستقیم و هر اقدامی ک نیاز به تجارت ایمن داشته باشد را به صورت کاملا اسان انجام داده و تجارتی لذت بخش داشته باشند.

ما در تیم داسکو بالغ بر 978 روز (حدود 3 سال) بر روی هسته مرکزی نیاز اساسی مخاطبانمون تحقیق کردیم و به نتایجی رسیدیم که میتوانیم اثبات کنیم داسکو عاملی برای رفع نیاز اساسی مخاطبانمون می‌باشد.

  • مخاطب دسته اول داسکو واحد های تولیدی میباشد که در 2 حوزه اصلی که با جزییات در قسمت پایین توضیح داده شد مورد تحقیق قرار گرفته بودند:
  • ایده شماره 1: تحقیق در حوزه ارائه کارخانه و محصولات مجازی مطابق با استاندارد های روز دنیا

از تحقیق بر روی 287 واحد تولیدی در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی) تعداد 204 واحد تولیدی از 287 واحد تولیدی با ایده راه اندازی پلتفرمی برای معرفی واحد های تولیدیشان و معرفی محصولاتشان به صورت مجازی موافقت کردند.

  • ایده شماره 2: تحقیق در حوزه تامین و فروش محصولات مجموعه های تولیدی در قالب پلتفرمی ایمن برای تجارت.

از تحقیق بر روی 287 واحد تولیدی در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی) تعداد 269 واحد تولیدی از 287 واحد تولیدی با ایده راه‌اندازی پلتفرمی ایمن برای تجارت با واحد های خریدار و فروشنده موافقت کردند.

  • مخاطب دسته دوم داسکو واحد های شرکت های خصوصی و دولتی و بازرگانی وارداتی / صادراتی و داخلی و فروشگاه های پخش کننده و یا بنک داران و  تاجران محلی و بین الملی و فروشگاه داران خرده فروشی  میباشد که در 2 حوزه اصلی که با جزییات در قسمت پایین توضیح داده شد مورد تحقیق قرار گرفته بودند
  • ایده شماره 1:  تحقیق در حوزه مشاهده و سفر مجازی به  کارخانه ها تولیدی و محصولات آنان بدون نیاز به صرف هزینه زمانی و ریالی 

از تحقیق بر روی 307 واحد عنوان شده خریدار در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی)  تعداد 269 واحد خریدار از 307 واحد خریدار با ایده راه اندازی پلتفرمی برای معرفی واحد های تولیدی و محصولات آنان به صورت مجازی موافقت کردند.

  • ایده شماره 2: تحقیق در حوزه تامین  محصولات مجموعه های تولیدی در قالب پلتفرمی ایمن برای تجارت

از تحقیق بر روی 307 واحد عنوان شده خریدار  در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی)  تعداد 252 واحد خریدار از 307 واحد خریدار با ایده راه اندازی پلتفرمی برای مراوده ایمن تجارت با واحد های تولیدی مطابق با استاندارد های ایمنی سازی تجارت نظیر احراز هویت و اعتبار سنجی موافق نمودند.

در پایان ما در تیم داسکو به این نتیجه رسیدیم چیزی که نیاز اساسی جامعه امروز ما میباشد نبود بستری برای ارتباط 2 جامعه مخاطبان معرفی شده و عدم اطمینان بین آنان میباشد. پس داسکو بعد اطمیان از این نیاز ها ایجاد شد و با ارائه پلتفرمی منحصر به فرد در بازار ایران تمامی مخاطبان خود را به هم متصل نمود.

ما به هم متصل شدیم ……

شبکه تجارت، به قسمتی از داسکو گفته می‌شود که خریداران (بازرگانان . تاجران . بازاریان . بنکداران. نمایندگان . فروشگاه داران) پس از گذراندن مرحله عضویت و ثبت نام وارد آن می‌شوند و در این قسمت به راحتی می‌توانند به تولیدی های مختلف دسترسی داشته باشند و محصولات و قیمت‌های به روز تولیدی های مد نظر خودشون رو ببینند و بدون نیاز به صرف انرژی و وقتشان سفر مجازی به واحد های تولیدی معتبر در داخل و خارج ایران داشته باشند.

آدرس (دفتر مرکزی):

تهران-شهرقدس-خیابان امام زاده – خیابان گلبرگ جنوبی پلاک 68
کد پستی: 3754139317

شماره تلفن های داخلی:

021-46888070


ریشه اسم داسکو برگرفته از واژه های  لاتین ( industrial / Company ) برگرفته شده و پلتفرمی نوآور و دانش بنیان در زمینه ارتباط مستقیم . آسان و ایمن  . بین واحد های تولیدی احراز هویت شده و خریدارن نیازشناسی شده و اعتبار سنجی شده میباشد. 

در این پلتفرم واحد های تولیدی میتوانند به صورت آسان و با کمک از کارشناسان و متخصصان داسکو . کارخانه و محصولات مجازی خود را ایجاد کرده و به خریدارن خود ارائه دهند و خریداران هم میتوانند با کمک از کارشناسان و متخصصان داسکو در کم ترین زمان ممکن  کارخانه و محصولات مورد نظر خود را مطابق با نیاز اصلی خود پیدا کرده و با دریافت اطلاعات دقیق از محصولات و مجموعه های تولیدی مانند : نمونه محصولات . مکاتبات مستقیم و هر اقدامی ک نیاز به تجارت ایمن داشته باشد را به صورت کاملا اسان انجام داده و تجارتی لذت بخش داشته باشند.

ما در تیم داسکو بالغ بر 978 روز (حدود 3 سال) بر روی هسته مرکزی نیاز اساسی مخاطبانمون تحقیق کردیم و به نتایجی رسیدیم که میتوانیم اثبات کنیم داسکو عاملی برای رفع نیاز اساسی مخاطبانمون می‌باشد.

  • مخاطب دسته اول داسکو واحد های تولیدی میباشد که در 2 حوزه اصلی که با جزییات در قسمت پایین توضیح داده شد مورد تحقیق قرار گرفته بودند:
  • ایده شماره 1: تحقیق در حوزه ارائه کارخانه و محصولات مجازی مطابق با استاندارد های روز دنیا

از تحقیق بر روی 287 واحد تولیدی در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی) تعداد 204 واحد تولیدی از 287 واحد تولیدی با ایده راه اندازی پلتفرمی برای معرفی واحد های تولیدیشان و معرفی محصولاتشان به صورت مجازی موافقت کردند.

  • ایده شماره 2: تحقیق در حوزه تامین و فروش محصولات مجموعه های تولیدی در قالب پلتفرمی ایمن برای تجارت.

از تحقیق بر روی 287 واحد تولیدی در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی) تعداد 269 واحد تولیدی از 287 واحد تولیدی با ایده راه‌اندازی پلتفرمی ایمن برای تجارت با واحد های خریدار و فروشنده موافقت کردند.

  • مخاطب دسته دوم داسکو واحد های شرکت های خصوصی و دولتی و بازرگانی وارداتی / صادراتی و داخلی و فروشگاه های پخش کننده و یا بنک داران و  تاجران محلی و بین الملی و فروشگاه داران خرده فروشی  میباشد که در 2 حوزه اصلی که با جزییات در قسمت پایین توضیح داده شد مورد تحقیق قرار گرفته بودند
  • ایده شماره 1:  تحقیق در حوزه مشاهده و سفر مجازی به  کارخانه ها تولیدی و محصولات آنان بدون نیاز به صرف هزینه زمانی و ریالی 

از تحقیق بر روی 307 واحد عنوان شده خریدار در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی)  تعداد 269 واحد خریدار از 307 واحد خریدار با ایده راه اندازی پلتفرمی برای معرفی واحد های تولیدی و محصولات آنان به صورت مجازی موافقت کردند.

  • ایده شماره 2: تحقیق در حوزه تامین  محصولات مجموعه های تولیدی در قالب پلتفرمی ایمن برای تجارت

از تحقیق بر روی 307 واحد عنوان شده خریدار  در سال های 1399 تا 1400 بر روی 5 صنایع (قطعات خودرو / ماشین آلات مواد غذایی / صنایع مواد غذایی / پوشاک و لوازم خانگی)  تعداد 252 واحد خریدار از 307 واحد خریدار با ایده راه اندازی پلتفرمی برای مراوده ایمن تجارت با واحد های تولیدی مطابق با استاندارد های ایمنی سازی تجارت نظیر احراز هویت و اعتبار سنجی موافق نمودند.

در پایان ما در تیم داسکو به این نتیجه رسیدیم چیزی که نیاز اساسی جامعه امروز ما میباشد نبود بستری برای ارتباط 2 جامعه مخاطبان معرفی شده و عدم اطمینان بین آنان میباشد. پس داسکو بعد اطمیان از این نیاز ها ایجاد شد و با ارائه پلتفرمی منحصر به فرد در بازار ایران تمامی مخاطبان خود را به هم متصل نمود.

ما به هم متصل شدیم ……

شبکه تجارت، به قسمتی از داسکو گفته می‌شود که خریداران (بازرگانان . تاجران . بازاریان . بنکداران. نمایندگان . فروشگاه داران) پس از گذراندن مرحله عضویت و ثبت نام وارد آن می‌شوند و در این قسمت به راحتی می‌توانند به تولیدی های مختلف دسترسی داشته باشند و محصولات و قیمت‌های به روز تولیدی های مد نظر خودشون رو ببینند و بدون نیاز به صرف انرژی و وقتشان سفر مجازی به واحد های تولیدی معتبر در داخل و خارج ایران داشته باشند.

آدرس (دفتر مرکزی):

تهران-شهرقدس-خیابان امام زاده – خیابان گلبرگ جنوبی پلاک 68

کد پستی: 3754139317

شماره تلفن های داخلی:

021-46888070


آدرس (دفتر مرکزی):
تهران-شهرقدس-خیابان امام زاده – خیابان گلبرگ جنوبی پلاک 68
کد پستی: 3754139317
شماره تلفن های داخلی:
021-46888070